Πώς συμπεριφέρονται οι πρώτοι; Τo παράδειγμα της Generali!

Η Generali στην Ελλάδα έδειξε ότι είναι ένας θεσμός ως ασφαλιστική εταιρία που προσφέρει υπηρεσίες ποιότητας για μεγάλες χρονικές περιόδους και διατηρείται στο χρόνο χωρίς να εξαρτάται από βραχύχρονες «εξαιρετικές» ιδέες, καταπληκτικά ωραία προϊόντα, «ιδανικές» υπηρεσίες και δήθεν «χαρισματικούς» ηγέτες που κάποτε απολύονται ή παραιτούνται και μερικά επιτεύγματα που ξεπερνιούνται και σβήνουν στη λήθη.

Η Generali είναι 130 χρόνια στην Ελλάδα και ανήκει στον διεθνή ασφαλιστικό όμιλο Assicurazioni Generali που έχει ζωή πάνω από 200 χρόνια, έχει 450 θυγατρικές εταιρίες και παρουσία σε 60 χώρες.

Αποτελεί εταιρία που άφησε σφραγίδα στην ασφαλιστική ζωή της Ελλάδος, που από το τιμόνι της πέρασαν γενεές διευθύνοντων συμβούλων, ολοκλήρωσε πολλούς κύκλους ζωής προϊόντων και υπηρεσιών και συνεχίζει κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο θαυμασμού και μεριδίου που την κατατάσσει στην πρώτη εξάδα των πρώτων στην Ελλάδα!

Η σημερινή ηγεσία της Generali έχει μια διαφορετική προσέγγιση στην ασφαλιστική εργασία και μια αλλαγή στον τρόπο που βλέπει την ασφαλιστική υπηρεσία σε σχέση με αρκετούς ανταγωνιστές της σε ζητήματα που αφορούν συνολικά την αγορά σε μεγέθη, στρατηγικές, στυλ, διαδικασίες και συμπεριφορά σε υπαλλήλους και συνεργάτες. Αυτό δεν αφορά μια ενέργεια άλλα όλη τη νοοτροπία σχέσεως με ανθρώπινο δυναμικό και πελάτες.

Έχει συμπεριφορά πρώτου με σεβασμό σε ανθρώπους και τις ανθρώπινες αξίες. Οι μεγάλοι κρίνονται στις σχέσεις τους με τα μεγάλα θέματα αλλά και με τα απλά καθημερινά όπως μια πρόσκληση για κόψιμο πίτας ή μια συνάντηση για ανακοίνωση ενός ταξιδιού ή για μια επιλογή τρόπου πληροφόρησης σε με μια εγκύκλιο για αποτελέσματα ακόμα και στην ποιότητα και εμφάνιση της πρόσκλησης και του χαρτιού!

Η πρόσκληση φέτος για την κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Generali Hellas, κ. Πάνο Δημητρίου, ήταν σε ειδικό χαρτί εξαιρετικής ποιότητας και εξαιρετικά εμφανίσιμη. Οι άνθρωποί της αφιέρωσαν χρόνο να «χτίσουν» καλή εικόνα υψηλής ποιότητας όπως έκαναν πολλές φορές, με τον ίδιο ζήλο στο παρελθόν. Έδειχνε σεβασμό στους καλεσμένους αλλά και στο μεγάλο όνομα Generali. Η πίτα που μοιράστηκε σε όλους ήταν σε κόκκινο βελούδο σακουλάκι, δεμένο με κόσμημα γούρικο τετραφύλλι, σχεδιασμένο ειδικά για την ημέρα, με φροντίδα της Μαρίας Λαμπροπούλου, Διευθύντριας Marketing και συνεργατών της.

Το ίδιο προσεγμένες με υψηλή ποιότητα οι εγκύκλιοι για τα ταξίδια της εταιρίας. Η εγκύκλιος για το ταξίδι στην μαγευτική COSTA RICA συνοδευόταν και με ένα σακουλάκι καφέ γνήσιο από Costa Rica. Η ανακοίνωση ταξιδιού στο ΠΕΡΟΥ είχε και ένα παραδοσιακό μουσικό όργανο. Η εγκύκλιος για την Αφρική είχε ένα παζλ με ζώα της περιοχής. Για την Ισλανδία και ένα σακουλάκι δείγμα από τα ηφαίστεια κ.λπ κ.λπ. Όλα έδειχναν ότι εκτιμούσαν πολύ τους συνεργάτες που θα έμπαιναν στη μάχη παραγωγής. Το ίδιο σε πολλές παρόμοιες εκδηλώσεις…

Και φυσικά εκτός του ότι τιμούσαν αυτούς που θα εργάζονταν για την εταιρία ήθελαν με υπερηφάνεια και να το δείξουν καλώντας δημοσιογράφους, επειδή η συμπεριφορά τους είχε αξιοπρέπεια και δεν έκανα κάτι «στα κρυφά», όπως επιλέγουν κάποιοι ανταγωνιστές που άγνωστο είναι γιατί επέλεξαν να μη καλούν δημοσιογράφους στα συνέδρια και εκδηλώσεις τους!

Οι μεγάλοι κρίνονται από τις πολλές «μικρές» καθημερινές πράξεις τους όπως και από τις μεγάλες πιστεύοντας ότι το κοινό που τους βλέπει είναι «ακροατήριο» – θεατές προς τους οποίους δίνουν «παράσταση» και παίζουν «ρόλους» που απαιτούν ανάλογα «κοστούμια» καλά «έργα» για παίξιμο… σε όλες τις δραστηριότητες και διαδικασίες.

Το www.nextdeal.gr που εφέτος κλείνει μια 10ετία προσφοράς και υπηρεσίας στους ασφαλιστές μας (εν ευρεία έννοια) εύχεται καλή χρονιά στην Generali αλλά και τους μιμητές της ή συναδέλφους της που σκέπτονται παρόμοια πιστεύοντας ότι τα πάντα έχουν σημασία για μια εταιρία. Όλοι θέλουν να «ανήκουν» ως πελάτες ή συνεργάτες σε εταιρία «ξεχωριστή», «διαφορετική», «μοναδική», «μαγική» με ανθρώπινες αξίες που θα λατρεύουν.

Πάντα πίσω από αριθμούς κρύβονται άνθρωποι.

Πηγή άρθρου: nextdeal.gr