Πιέσεις για τα ανασφάλιστα αλλά και αναμονή στην πρεμιέρα

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Με την «μνημονιακή» υποχρέωση να εντοπίσουν τα ανασφάλιστα και να εφαρμοστεί η νομοθεσία, ακροβατεί η κυβέρνηση και ευελπιστεί ότι θα ολοκληρώσει σύντομα τις υποχρεώσεις της προκειμένου να κλείσει οριστικά το θέμα αυτό.  Ταυτόχρονα όμως αποτελούν δέλεαρ για την γρήγορη ενεργοποίηση του μηχανισμού και τα έσοδα που θα φέρουν στα δημόσια ταμεία οι χιλιάδες περιπτώσεις που θα ασφαλιστούν.

Κατά τις πληροφορίες του insurance-eea οι αρμόδιοι τρέχουν πίσω από τις μηχανογραφικές εφαρμογές και την ολοκλήρωση όλων των τεχνολογικών παραμέτρων με την αγωνία να κλείσουν το συντομότερο δυνατό την υπόθεση. Τα ανοικτά θέματα –εκκρεμότητες- βαίνουν στο τέλος τους και οι ελπίδες ότι θα λειτουργήσει το σύστημα μεγάλες.

Πέραν των στοιχείων που όφειλε η ΕΑΕΕ να δώσει στο υπουργείο υπάρχουν κατά τις πληροφορίες και άλλα συναρμόδια κέντρα έκδοσης αδειών κυκλοφορίας για αγροτικά, κατασκευαστικά, υγειονομικά και άλλα ειδικών κατηγοριών οχήματα που επίσης πρέπει να ενταχθούν στο ενιαίο σύστημα διασταυρώσεων προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά.

Ακόμα υπάρχουν και εξειδικευμένα τεχνικά ζητήματα που πρέπει να δοκιμαστούν για την σωστή λειτουργία της διαδικασίας. Όπως αναφέρεται αρμοδίως ο κοντινότερος στόχος είναι τα μέσα Νοεμβρίου για να ενεργοποιηθεί η ηλεκτρονική διασταύρωση και να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα. Ωστόσο η ανησυχία της σωστής εφαρμογής χωρίς προβλήματα σαφώς και δρα ανασταλτικά στην επιτάχυνση των διαδικασιών. Καλύτερα λίγο αργότερα και να έχουμε καθυστέρηση παρά να γίνουν λάθη στις διασταυρώσεις, επισημαίνει αρμόδιος παράγοντας.

Μέχρι τότε που θα εγκαινιαστεί το σύστημα διασταυρώσεων, τα περιθώρια μένουν ανοικτά για όλους και όπως είναι προφανές, χρονικά, από εκεί και ύστερα θα τεθεί τέλος στο σύνθετο και πολύπλευρο ζήτημα των ανασφάλιστων. Να σημειωθεί ότι η μέχρι σήμερα ανοργάνωτη αντιμετώπιση των ανασφάλιστων δημιούργησε πολλές και διαφορετικές εστίες προβλημάτων.

Πάντως, οι αρμόδιοι –κυβερνητικοί- δηλώνουν πρόθυμοι να ξεκινήσουν την διαδικασία και να κλείσει οριστικά η πληγή της ιδιωτικής ασφάλισης λόγω της αδυναμίας εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων.

Πηγή άρθρου: insurance-eea.gr