Διεκδίκησε το δίκιο σου: Ο εργολάβος που έγινε άφαντος παίρνοντας μαζί του το πάτωμα…

Το θέμα της σημερινής δημοσίευσης είναι σίγουρο ότι θα φανεί οικείο σε πάρα πολλούς. Αφορά ανακαίνιση σπιτιού, ένα “πονεμένο” θέμα από μόνο του και βεβαίως τι άλλο, την συναλλαγή με τον εργολάβο, που στη συγκεκριμένη περίπτωση … πήρε το πάτωμα κι έφυγε:

Είμαστε στο 2012. Ο αγαπητός πελάτης αποφασίζει να ανακαινίσει ένα διαμέρισμα στο οποίο σχεδιάζει και να εγκατασταθεί αμέσως μετά. Στο διαμέρισμα πρέπει να γίνουν διάφορες εργασίες, η τελευταία των οποίων είναι η αλλαγή του ξύλινου πατώματος. Η ανακαίνιση προχωρά κανονικά και όταν έρχεται η ώρα ο πελάτης δίνει το συμφωνηθέν ποσό στον εργολάβο για να παραγγείλει το πάτωμα στο εργοστάσιο και κατόπιν να το τοποθετήσει τη συγκεκριμένη ημερομηνία για την οποία έχει συνεννοηθεί μαζί του.

Ο πελάτης έχει πλέον εξοφλήσει όλες τις οικονομικές του υποχρεώσεις προς τον εργολάβο και αμέσως μόλις τοποθετηθεί το πάτωμα, είναι έτοιμος να μετακομίσει. Η ημερομηνία τοποθέτησης φτάνει, ο εργολάβος όμως όχι. Ο πελάτης τον αναζητά στο τηλέφωνο αλλά δεν παίρνει απάντηση. Συνεχίζοντας να τον ψάχνει τελικά πηγαίνει στο μαγαζί του, το οποίο βρίσκει σκοτεινό και επτασφράγιστο.

Θορυβημένος απευθύνεται στο εργοστάσιο όπου πληροφορείται ότι πράγματι έγινε η παραγγελία και η παραλαβή του πατώματος από τον εργολάβο και μάλιστα είχε κοπεί και δελτίο αποστολής την ημέρα που το παρέλαβε…! Ωστόσο ο ίδιος και μαζί και το πάτωμα, είχαν εξαφανιστεί. Ο πελάτης, που έπρεπε να μετακομίσει στο καινούργιο του σπίτι, αναγκάστηκε να βρει και να πληρώσει άλλο τεχνικό, να ξαναπαραγγείλει και να ξαναπληρώσει δεύτερη φορά τα πατώματα.

Στη συνέχεια απευθύνθηκε στη D.A.S. Hellas, στην οποία διατηρούσε συμβόλαιο οικογενειακής νομικής προστασίας, το οποίο περιλαμβάνει προστασία από συναλλαγές τέτοιου είδους (ενοχικές συμβάσεις, δηλαδή συμβάσεις που δηλώνουν υποχρέωση παροχής) και ανήγγειλε την υπόθεση. Η D.A.S. Hellas ανέλαβε την υπόθεση και ο δικηγόρος έκανε αγωγή εξ’ ονόματος του πελάτη, χρησιμοποιώντας όλα τα τιμολόγια τα οποία εξόφλησε καθ’ όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς του, καθώς και τις βεβαιώσεις του εργοστασίου για διπλή παραγγελία και παραλαβή του πατώματος.

Το 2014 η υπόθεση εκδικάστηκε και το δικαστήριο αναγνώρισε δικαίωμα αποζημίωσης 2.500 ευρώ στον πελάτη. Σημειώνεται ότι η αρχική αξία του πατώματος μαζί με την αμοιβή του εργολάβου ήταν 1.800 ευρώ.

Όμως ο Γολγοθάς ξεκίνησε αμέσως μετά στην προσπάθεια να εισπραχθεί η αποζημίωση. Επί ένα χρόνο και με τα κόστη καλυμμένα από την D.A.S., ο δικηγόρος “καταδίωκε” τον εργολάβο – εξέδωσε 4 κατασχετήρια σε 4 διαφορετικές τράπεζες και σε 4 διαφορετικούς αντιδίκους (ο εργολάβος είχε εταιρεία και συνεταίρους και βεβαρημένο οικονομικό παρελθόν με προσημειωμένα ακίνητα και άλλα κατασχετήρια εις βάρος του).

Τελικά λίγους μήνες πριν, η αποζημίωση καταβλήθηκε και η υπόθεση επιτέλους έκλεισε, με την ηθική αλλά και οικονομική δικαίωση του πελάτη…

Πηγή: underwriter.gr